Поширені питання
Які є способи оплати
Ми працюємо майже з будь-якими способами оплати.
Приймаємо: карти, інтернет оплати, післяплата, кредит, переказ на розрахунковий рахунок, інше.
Товар пошкодили при пересиланні, що робити
Якщо товар був пошкоджений при пересиланні транспортною компанією (таке буває вкрай рідкісна т. до. ми ретельно пакуємо товар) - товар забирати не варто, залишайте його на пошті - він повернеться нам і ми самі напишемо заяву на компенсація відправимо Вам інший робочий товар або еквівалент, якщо такого не буде в наявності.На що розповсюджується гарантія
У нас техніка НЕ нова, вся в більшій чи меншій мірі використання. За законодательсву України БО вся техніка не підлягає гарании, але ми, від себе особисто, даємо гарантію 2 тижні на весь товар (який продається як робочий).
Гарантія не поширюється на товар:
- спочатку продається як непрацюючий частково або повністю;
- з пошкодженими пломбами, з вилученими або переклееными захисними плівками, бирками, номерами;
- з видимими слідами розбору, ремонту, падіння;
- з внесеними програмними змінами (установка антивірусів, клінерів, тощо);
Можлива оплата при отриманні
Так. Ми відправляємо товари післяплатою, але тільки компанием Нова Пошта.
В роботі укладення договору з Укрпоштою
Для замовлення післяплатою Ви повинні задовольняти мінімальні вимоги: відсутність негативних відгуків від інших продавців за незабранные посилки.
Товар понад 5000 грн надсилаються післяплатою тільки перевіреним покупцям (більше 3х позитивних відгуків).
Всі, хто не потрапив в даний коло - може отримати післяплатою внесення мінімальну оплату доставки, приблизно 100-200грн.